2006-05-04

Wonderbaum

Jisses vad jag är luktkänslig.

Jag känner på meters avstånd om A inte borstat tänderna.

Att öppna en snusdosa i min närvaro är förenat med dödssynd.

Helt plötsligt är det folk med rykande ciggisar ÖVERALLT vilket skapar enorma kväljningar och får mig att planera hemska hämnder.

Jag kan inte använda min svindyra bodybutter för den luktar vidrigt tropiskt.

När min kollega även hon hade smörjt sig med något tropiskt fick hon arga ögat hela dagen.

När A badat måste jag hålla för näsan i flera timmar efteråt för det luktar 50-årig-överparfymerad-och-åldersförnekande-tant om honom.

För att bara ta några exempel.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Helt klart utan tveksamheter gravid!

04 maj, 2006 16:27  
Anonymous Jonna said...

Ha, ha! Känner igen mig MASSOR!!! :D

04 maj, 2006 21:43  
Blogger baby or not said...

Haha, ja, sådär är det. Hela tiden :)

05 maj, 2006 08:22  
Blogger hanna said...

Hahaha. Vidrigt är det. Hade jobbigt med min chef under flera månader. Stod inte ut med hans parfymdoft som i vanliga fall knappt märks. Men. Värst var ciggen tycker jag. Fyfaaan.

05 maj, 2006 10:04  
Blogger maruschka said...

Hej tjejen! Jag jobbade på en hamnkrog från jag blev gravid fram till 7:e månaden och jag lovar att jag var på väg att kasta maten rakt i sjön flera ggr för att jag tyckte att det och det luktade skunk...**ler*
Dessutom hade jag en period på en vecka i typ vecka tolv, tretton när jag spydde så fort jag reste mig ur sängen...Jag kunde gå upp till slut om jag LÅG ner och åt enbart rostat bröd utan något alls på...vet du hur mycket smulor det blir i sängen av rostat bröd?....Trevlig helg på dig, allt kommer att bli superbra!...*kram*

05 maj, 2006 15:15  

Skicka en kommentar

<< Home