2006-04-06

ZZZZzzzzzzz

Jag är så trött. Ta mig till en säng, vilken som helst går bra. Till och med en sån där läbbig tältsäng som är så mjuk att man formas till en banan.

Jag har drabbats av eftermiddagströtthet. Efter lunch någon gång så blir jag så trött att jag knappt orkar öppna munnen och det blir ju lite tricky när man jobbar som växel-telefonist. På kuppen så har jag en kollega (en mycket trevlig sådan, så inget ont menat med detta) som har något utav den värsta svada jag någonsin upplevt. Har full sjå med att försöka svara intresserat.

Ikväll blir det falukorv med pulvermos och isbergssallad. Det enda jag orkar fixa och det enda jag är sugen på. A är lika trött han, och halvt hysterisk då han pluggar till sitt tredje prov denna vecka.

Jag tror det blir en sån kväll då det är bäst att hålla sig på varsin kant av soffan och låta den andra vara ifred. Annars finns det risk att vårt fridfulla hem förvandlas till en krigszon.

2 Comments:

Anonymous cecilia said...

Grav. tröttheten, den tröttheten kommer jag ihåg. Liknanr inget annat av denna värld. Som tur är går det över efter några veckor! Kämpa på!

06 april, 2006 20:40  
Blogger I Jennys värld... said...

cecilia: Några veckor, hjälp! Som sagt - varför går tiden så sakta?

07 april, 2006 10:24  

Skicka en kommentar

<< Home