2006-04-12

Mina blogg-mammor

Jag önskar först och främst att jag kan hålla mig lika cool och klok under graviditeten som Hanna.

Sen önskar jag att jag får samma tålamod, matlagningskunskaper och fantasi som
Cecilia. Jag önskar att jag blir lika klok och kan ge lika bra svar som Batbut och att jag kan brinna lika mycket för rättvisor och utbildning som Aha. Jag önskar att få samma styrka som Neonglitter, att jag tar vara på vardagen och får mysa mycket med goda vänner och härliga fikor som Jonna, att jag blir lika framgångsrik som Deckarmamman och att jag kan vara lika positiv och fräsch som Linda.

Ja alltså, det här är ju bara en bråkdel av alla fina egenskaper som jag snappat upp hos er blogg-mammor som jag följer.

Jag är grymt imponerad av er!!

11 Comments:

Blogger hanna said...

Men gud, nu börjar jag nästan lipa igen (läste nyss hos Isa, bebisgosvarning där).

Vad söt du är! Själv är jag övertygad om att det kommer att bli grymt Jenny. Har aldrig varit med om att någon frontar sina rädslor och tar itu med sig själv så stenhårt som du gör. You rock! :D

12 april, 2006 11:31  
Blogger I Jennys värld... said...

hanna: Jag menar det verkligen, tycker du är grym! Och nu får du nästan mig att gråta också, tack för de jättesnälla orden! :-)

12 april, 2006 12:21  
Blogger Batbut said...

Tack för komplimangen Jenny! Den värmde, men frågan är om trollen skulle hålla med Dig...*s*

12 april, 2006 14:05  
Blogger I Jennys värld... said...

batbut: Nåde dem om de inte håller med! :-)

12 april, 2006 14:46  
Anonymous Jonna said...

Tack, rara du! Klart du kommer att bli allt och lite till. En superdupermamma helt enkelt! :)

12 april, 2006 20:41  
Anonymous cecilia said...

Gulliga Jenny! Jag tror faktiskt att du redan har alla dessa egenskaper! Gla påsk!

12 april, 2006 21:45  
Blogger neonglitter said...

Du kommer att bli en toppenmamma, det är jag helt säker på!!
Tack för komplimangen!

13 april, 2006 07:17  
Blogger Kaffeflickan said...

Nu har jag kikat in hos dig. Vad roligt att du är gravid. Du låter precis som man gör när man är det... :-).
Jag kommer tillbaka och kikar till dig.

Jag måste bara fråga, det där med NUPP som alla pratar om, jag undrar om det inte är en "Stockholmsgrej" lite mer än här ute i landet. Har inte hört talas om någon som gjort det tidigare här hemma. Här går man bara på sitt vanliga ultraljud i vecka 20, thats it...

13 april, 2006 10:19  
Blogger I Jennys värld... said...

Tjejer, tack och varsågoda :-)

Erika: Ja, et kan nog vara lite av en "storstadsgrej" i alla fall. Känns skönt att slippa vänta ända tills det obligatoriska ultraljudet med att kolla läget därinne :-)

19 april, 2006 10:08  
Blogger Venke said...

Kan verifiera att Hanna är precis lika grym som hon verkar! Kanske till och med ännu bättre :)

20 april, 2006 12:23  
Blogger I Jennys värld... said...

venke: Jag misstänkte nästan det! :-)

25 april, 2006 10:27  

Skicka en kommentar

<< Home