2006-04-07

Lägesrapport

1) Kvällen igår blev rolig! A hade liksom gett upp och istället för att ha panik och vara hysterisk så bara skrattade han och var rolig och dansade runt med bisarra rörelser. Gud så skönt att få skratta! Fram tills jag somnade på soffan vill säga. När? Kl 20:30.
Kan också meddela att det gick bra för honom på provet idag. Dessutom fick han VG på hela mattekursen. Både smart OCH snygg, det ni!

2) Var galet trött i morse. Undrade hur jag skulle överleva dagen. Dessutom har den här hemska mättnaden infunnit sig, kan knappt äta något utan att få magknip. DOCK vill jag säga att jag har piggnat till! Och insett att äta lite och ofta är det som gäller. Mumsar just nu en banan. Om jag håller mig till endast frukt? Knappast! Kan knappt berga mig till rasten då jag ska köpa glass med chokladsås på McD!
3) Solen skiner och VI VÄNTAR BARN!

Googlade på solsken och fann denna. Kanske inte vad jag tänkt mig, men visst ser det ändå härligt ut? :-)

6 Comments:

Blogger Maria said...

Åh grattis! Kul att ni väntar barn =)

07 april, 2006 14:44  
Blogger I Jennys värld... said...

maria: Tack så mycket! :-)

07 april, 2006 17:22  
Anonymous nanna said...

grattis!

07 april, 2006 18:46  
Anonymous hannahsthlm said...

Grattis till kommande babyn!=)

08 april, 2006 15:42  
Blogger I Jennys värld... said...

Tack allihopa! :-)

09 april, 2006 10:20  
Blogger Batbut said...

Skönt när livet leker!

10 april, 2006 20:11  

Skicka en kommentar

<< Home