2006-04-03

Familjehelg avklarad

Phu! Familjehelgen avklarad med bravur. Mycket trevligt hade vi! Jag är så glad för det, det betyder så mycket.

Och inte avslöjade vi något heller, om den lilla puffen, vilket känns bra. Den enda som fick veta var brodern som fyller 40 (kände ett behov av att förklara mitt icke-party beteende, varför känner man så?), men jag vet att han håller tyst. Tror att de andra misstänkte något, men var för finkänsliga för att fråga. Utom syster yster yrväder, hon frågade såklart men där blånekade jag. Jisses, vilka skådis-talanger man uppvisar!

Annars bedriver jag tiden idag med följande: nojja över mitt oekonomiska sinnelag, nojja över min beiga flytning jag hade i morse, intala mig att det visst ska bli gott med korvstroganoff, intala mig att mitt förfärliga humör snart går över.

5 Comments:

Blogger hanna said...

Åh, det är ju så jobbigt det där...man vill inte berätta, men det är svårt som fasen när det är party. Jag körde ju med vatten i ölflaskor och klarade mig några gånger, men flera av mina kompisar fattade ju förstås...

03 april, 2006 13:27  
Blogger I Jennys värld... said...

hanna: Ja, man inbillar sig ju att ingen nog tänker på det men som du säger, jag tror att folk fattar... Men jag låtsas som ingenting jag :-) Vill verkligen att det ska vara säkert (så säkert som det nu kan bli) när jag berättar, att man ska kunna glädjas på RIKTIGT! När berättade du?

03 april, 2006 13:59  
Anonymous Jonna said...

Härligt att höra att ni haft en bra helg!
Med tanke på din fråga till Hanna, blir jag nyfiken... När har ni tänkt berätta för släkt och vänner att lilla puffen finns? :)

03 april, 2006 19:03  
Blogger I Jennys värld... said...

jonna: Har nog tänkt vänta till vecka 12-13 i alla fall!

04 april, 2006 09:00  
Blogger maruschka said...

Hej, jobbar så mycket att jag inte riktigt hinner med...Jo, jag var hos Nadire för två veckor sedan och ska dit igen den 17/5...är sugen på att klippa kort igen, är inte typen som klarar av att stå på utväxt, tror jag vill ha kort och tufft istället, vi får se...hur ser du ut nu?...*kram*

04 april, 2006 10:42  

Skicka en kommentar

<< Home