2006-03-17

Våren är här!

Och med våren kommer löften.
Eller? Vackert lät det i alla fall.

Mitt löfte blir att går det vägen med den här lilla puffen i magen så blir det en ny blogg. En icke-anonym blogg - något jag länge längtat efter! Vilken inriktning? Bebisliv såklart! Med en liten Jenny-twist.

Tog en helt fantastisk långpromenad på Djurgården på lunchen och det var då jag kände det. Våren är här! Snälla snälla skäggfarbror där uppe, låt den få stanna!

Avslutade promenaden med glass med hallonsås med solen i ansiktet.
Njutning i världsklass!

2 Comments:

Anonymous Linda said...

åh, jenny, vad jag är glad för din skull! håller tummarna här!

18 mars, 2006 10:45  
Blogger Marmelad said...

Mmm... jag har funderat lite på det där jag också. Jag skulle vilja ha en ny POSITIV blogg, min nuvarande är så förknippad med det gamla, sorgliga. Vi får väl se vad som händer när den mest kritiska tiden är över :-)

20 mars, 2006 12:52  

Skicka en kommentar

<< Home