2006-03-20

Sniglar

Tiden sniglar sig fram. Kan inte jag bara få somna och vakna om sidådär en 15 veckor och upptäcka att allt gått som smort och att puffen växer och frodas i magen?

Jag tycker alltid att tiden går hur fort som helst, man hinner knappt blinka mellan måndag och fredag. Men nu, när jag bara vill express-framskjuta tiden, ja då går det långsammare än långsamt.

Har i alla fall bokat ett tidigt ultraljud och det går av stapeln den 18 april. OM 4 VECKOR! Dvs en evighet. Jag kommer go crazy.

Har även ringt om tidsförfrågan för klipp- och slingtid hos Nadire på
Najs. Nadire är världens bästa frisör! Som jag sagt massa gånger förut. Förhoppningsvis så finns det en tid åt mig om 2 veckor, det är liksom mellantid fram till ultraljudet då och jag kan behöva något sådant att se fram emot för att inte dessa 4 veckor ska ta kålen på mig.

Vill ni bli vår-fina? Gå till Nadire och hjula därifrån med snyggaste frisyren i stan! :-)

2 Comments:

Blogger neonglitter said...

Det kommer att gå snabbt! Fast jag vet hur du känner dig... Sen, när bebisen är född- går tiden hur snabbt som helst!
Hmm... Tänkte precis beställa klipptid här i närheten, men då kanske jag skulle prova på ditt tips istället? :-)

20 mars, 2006 13:22  
Blogger I Jennys värld... said...

Neon: ja, det är väl så. Får försöka att njuta! Jag törs nog till och med lova att du blir nöjd om du går till Nadire :-)

20 mars, 2006 15:54  

Skicka en kommentar

<< Home