2006-03-15

Power mom

Har just varit och tränat mitt första pass sedan jag fick det härliga beskedet. Känns mycket bra!

Har ju bestämt mig för att behålla lugnet och vara som vanligt och det kändes jätteskönt att träna igenom kroppen i lugn och ro. Naturligtvis tar jag det lugnt och kommer inte att köra tyngre vikter än jag gör nu, utan bara se till att kroppen hålls igång så länge jag kan. Tänkte varva lätt styrketräning med promenader och förhoppningsvis simning (det är ju så skönt att simma, men varför är det så motigt att ta sig till den där jäklans bassängen?!?)

2 Comments:

Blogger Batbut said...

Gumman! Vad kan jag säga mer än GRATTIS så j*a mycket! Håller tummar och tår. Det kommer på så bra så den här gången.

15 mars, 2006 20:31  
Anonymous Linda said...

när din magen blivit större så MÅSTE du börja på vattengympa, det gjorde jag och det var helt underbart att slippa vara tung och otymplig en stund.

18 mars, 2006 10:47  

Skicka en kommentar

<< Home