2006-03-01

På plats

Phu, då var man installerad och på plats på nya jobbet. Känns bra! Men nu orkar jag inte älta mer om jobb hit och dit så jag sätter punkt för det ämnet tills vidare.

Nu snabbt över till ett betydligt mer intressant och aktuellt ämne - beach 2006! Jag är igång! Besökte arbetsplatsens gym igår och motionerade min arma rumpa och mina arma lår samt tog en kort men ack så effektiv springtur på löpbandet. Kände mig hurtig som aldrig förr. Sviterna dök upp redan igår kväll, så ser ni någon som vankar fram som en pingvin på stan idag så är det jag.

Idag blir jag gräsänka. A sticker på den årliga grabbsemestern till nordligare breddgrader. Känns riktigt skönt att få några dagar för mig själv, då schemat som bekant varit tajt på senaste tiden. Dock ser det rätt fullbokat ut - ikväll är det middag och bowling på Heron City med la familia. Mamsen är här och barnvaktar på dagarna och min
syster har bestämt att ikväll ska vi umgås aktivt. Ska bli kul! Jag kommer att förlora i bowlingen, lika bra att mentalt förbereda sig på det. Sist jag bowlade så fastnade mina fingrar i bowlingklotet och jag liksom hasade med längs banan. Läckert. I morgon har jag en massagekund (en fantastisk tjej som ger massor med energi tillbaka!) och fredag ska det imundigas vin på stan efter jobbet med bästis Anna, kompis G och hennes nya kärlek!! Ska bli ofantligt spännande att få träffa underverket som enligt kompis G både är känsligheten själv och en sexmachine. Vad mer kan en kvinna begära undrar vi då? Lördagen blir det till att stiga upp tidigt och STÄDA. Vårt hus är en sanitär olägenhet av högsta grad. Så nu ska här skuras och fejas och fixas mysigt. A fyller år nästa helg och jag vill att det ska vara finfint då.

Nu sitter jag ju framför en dator hela dagarna, så I guess I'm back i blogosfären. Det är bra.

6 Comments:

Anonymous Jonna said...

Jenny! Vad annat kan jag säga än att jag är glad att ha dig tillbaka! Massor glad! :)

01 mars, 2006 22:13  
Blogger I Jennys värld... said...

jonna: Massor glad!? Inte illa! :-)

02 mars, 2006 09:24  
Blogger Batbut said...

Welcome back to the real cyber world! *s*

02 mars, 2006 14:20  
Blogger I Jennys värld... said...

batbut: man tackar!

02 mars, 2006 15:29  
Blogger neonglitter said...

Kul att du är tillbaka!

03 mars, 2006 07:29  
Anonymous cecilia said...

härligt att du är tillbaka! lite snopen har man allt blivit när man varit inne hos dig och inte ett ord skrivet på länge.
själv är jag också back on track så smått...

03 mars, 2006 09:32  

Skicka en kommentar

<< Home