2006-03-29

Idag är det onsdag

Och jag mår bra! Har just ätit medtagen matlåda med hemmagjorda köttbullar (recept från Cecilia), potatis och min fantastiska sås. Smaskens! Har även glufsat i mig en hel påse med "Supersalta Boyarder" och det var ta mig tusan bland det godaste jag ätit.

Snart är det dags för en lunchpromenad, det har nästan blivit obligatoriskt. Det blir nog rundan runt Gamla stan, tar ungerär en halvtimme i rask takt och det är perfekt! Sen ska jag i smyg smita in på Lindex och reka lite mammabyxor. Det klämmer något förfärligt i midjan...

Efter jobbet blir det långis runt Djurgården med kompis G. Hon har blivit dumpad IGEN och är helt knäckt, hon trodde verkligen att det skulle funka denna gången. Jag fattar inte! Hon är så jäkla söt, snygg, snäll, rolig - ja allt man kan önska. Men ändå får hon det inte att stämma. Så nu är det operation pigga upp kompis G som gäller. Jag skickade ett Gottogram igår som hon borde få med posten på jobbet idag, och ikväll blir det som sagt stärkande promenad i friska luften samt mysig fika efteråt.