2006-03-27

Från det ena till det andra

Från det ena till det andra så bedrev jag seriös oseriös shopping i fredags efter jobbet. Arg som ett bi, och orolig som en äggsjuk höna gick jag från affär till affär och plockade åt mig vadhelst jag kände för.

Men inte blev jag gladare för det utan kom hem och grinade och levde om. A fick sig en avhyvling för att han "inte fattar någonting". Efter ett par minuter av skrik (från min sida) snyftade jag "men jag älskar ju dig" (patetiskt jag vet) och han skrattade bara åt mig och min oro stillades framåt kvällen och vi hade sen en kanonhelg!

Ovan skådas ett axplock från shoppingrundan. Jag förvärvade även ett par vita klassiska Converse, en till mascara, en kajal, ett till 3-pack med hipster-trosor (de på bilden ser för övrigt gigantiska ut men det bjussar jag på), en vit v-ringad top och en röd t-shirt med en dödskalle på.

Så här i efterhand är jag grymt nöjd med förvärvet och känner mig back on track igen. Det ska nog gå bra det här!

9 Comments:

Blogger hanna said...

Snyggt jobbat surpuppan! Var köpte du trosorna! Har likadana (tror jag) som är favoriter, men jag har glömt var jag köpte dom!

27 mars, 2006 12:27  
Blogger I Jennys värld... said...

hanna: hihi! Usch, surpuppa låter för hemskt. Jag får ta och skärpa mig :-) Undisarna köpte jag på allas vårt H&M.

27 mars, 2006 12:28  
Blogger hanna said...

Tack - borde ha gissat på H&M förstås :)

Men du, om man bara är medveten om att man är en surpuppa och kan garva litegrann åt det mellan varven så är det helt ok :D

27 mars, 2006 13:21  
Blogger I Jennys värld... said...

Hanna: Vad vore våra underliv utan H&M? Haha.

27 mars, 2006 13:27  
Anonymous cecilia said...

Snygga grejs! Och vad beträffar trosstorleken lär du behöva storsize snart!
ps) du gillar converse! säkert snygga på dig!

27 mars, 2006 13:53  
Blogger neonglitter said...

Snyggt!

27 mars, 2006 14:09  
Blogger I Jennys värld... said...

Cecilia: Thank you thank you! Speciellt thank you för det där med tros-storleken :-) Ja, de Converse jag köpte var kanoners, helt vita utan den där randen längs tårna.

Neon: Tackar! :-)

27 mars, 2006 14:26  
Anonymous Jonna said...

Vilken lovely shopping! Blir helt avis minsann! :)

27 mars, 2006 18:52  
Blogger I Jennys värld... said...

jonna: vad gjorde man utan shopping när det krisar?

28 mars, 2006 09:57  

Skicka en kommentar

<< Home