2006-03-31

Fredag

Här trodde man att våren var kommen - tji fick man för se det snöar!

Idag bär färden till Karlstad, min största storebror fyllde hela 40 år igår - 16 pers på 80 kvm hela helgen och vi har en stooooor hemlighet.

Min vän E, som jag jobbade tillsammans med på förra jobbet (hon slutade 1 år innan mig av samma orsaker som jag) är också gravid! Helt otroligt! Tre veckor före mig bara - vi ska få följas åt! Vilken lycka!

Puffen gör sig påmind - illamåendet knackar på och det sticks i magen.

4 Comments:

Blogger Batbut said...

Ska Du avslöja det i helgen? Hoppas ni får en kanonhelg!

31 mars, 2006 20:00  
Anonymous Jonna said...

Åh, vad roligt att ha en kompis som är gravid samtidigt! Jag hade det när jag väntade E. Vi jobbade ihop, planerade flytt nästan samtidigt, bitchade om grav-krämpor, ex illamående, och åt konstant! Ungefär så! Och jag måste säga att det förgyllde vardagen massor!

02 april, 2006 20:21  
Blogger I Jennys värld... said...

batbut: Nix, här hålle vi truten några veckor till! :-)

jonna: Ja, det känns SÅ roligt! Helt underbart att få dela med någon som upplever detsamma.

03 april, 2006 13:08  
Blogger baby or not said...

Hej, blev nyfiken på dig efter din kommentar i min blogg. Vad ROLIGT att ni är gravida igen. Och den här gången kommer det gå vägen, det måste det bara göra. Jag håller tummar och tår.
Kram och lycka till!

06 april, 2006 08:52  

Skicka en kommentar

<< Home