2006-03-29

Appropå tid

Vet ni, snart har två veckor av fyra gått och jag får faktiskt medge att det gått riktigt fort ändå! Snart snart är det den 18 april och jag ber till alla gudar som finns att allt går bra fram till dess och att vi får se vår lilla lilla bebis simma omkring. Då är jag i vecka 9 om jag räknat rätt.

Det är en så overklig tanke, att det faktiskt kan vara något där inne. Det GÅR bara inte att få in i mitt huvud att det kan gå bra denna gång. Det är så stort, så otroligt fantastiskt om så är fallet.

Och två ofostriga graviditeter måste väl ändå höra till ovanligheterna?

4 Comments:

Blogger Cornelia said...

Håller tummarna

29 mars, 2006 17:54  
Blogger neonglitter said...

Det kommer att gå bra! Håller tummarna hårt, hårt!

29 mars, 2006 21:42  
Blogger I Jennys värld... said...

Tack tjejer!!

30 mars, 2006 09:42  
Blogger Batbut said...

Klart det kommer gå bra! Butsaida säger JA!

30 mars, 2006 18:51  

Skicka en kommentar

<< Home