2006-02-02

Roligt!

Haha, häromdagen åt jag en MiniMeal på vägen hem. Märkte efter en stund att folk tittade på mig, men jag trodde det var inbillning. Sen märkte jag att jag hade en stor klethög med vaniljris på jackan under hakan. Såg förfärligt ofräscht ut!

Åh, det bubblar i mig! Vill så gärna lufta mig ang praktikplatsen! Men samtidigt vill jag så gärna fortsätta vara anonym och det är jag inte om jag berättar! Även om jag inte skriver så frekvent i bloggen just nu så är det så himla skönt att ha någonstans att dryfta mina innersta känslor... Jag säger som Petter: det går bra nu - men jag är helt säker på att jag kommer få någon down framöver och då vill jag kunna skriva av mig...

Men jag kan avslöja att det är SÅ kul! Fantastiskt! Och jag får göra så himla mycket mer än jag trodde, och dessutom får jag beröm av några av mina förebilder... Kul kul kul! :-)

6 Comments:

Anonymous cecilia ö said...

Åhhhh Jenny du håller mig på sträckbänken. Inte roligt!

02 februari, 2006 18:33  
Blogger Batbut said...

Så skönt! Att både Du och A har en framgångsvåg just nu. Njut och lev livet! Grattis vännen

02 februari, 2006 21:11  
Blogger I Jennys värld... said...

Cecilia: HIhi... Och du - börja blogga igen!! Saknar din blogg massor!

batbut: Jag försöker verkligen! Att njuta och inte oroa mig menar jag. It's hard, men det går ganska bra :-)

03 februari, 2006 04:33  
Anonymous Anonym said...

ÅÅhh vad spännande! Berätta snart, lova det. Jag dör av nyfikenhet och är så glad för din skull!!!

04 februari, 2006 14:46  
Blogger Anna-Karin said...

Jag har upptäckt att Sveriges radio startat en ny webradio-kanal: P4 Melodifest. De spelar bara gamla schlagers, svenska och utländska. Något för dig?

06 februari, 2006 16:36  
Blogger I Jennys värld... said...

anonymus: Tack!!!

anna-karin: Vad roligt! Det måste jag verkligen kika på! Tack!

07 februari, 2006 11:34  

Skicka en kommentar

<< Home