2006-01-04

Spänning

A har blivit lite gladare, det verkar som han kanske kommer in på sin utbildning ändå och det vore fantastiskt! Ingen är mer värd att få satsa lite på sig själv mer än han! Hoppas hoppas! Efter massiv övertalning från min sida ringde han till skolan och fick till svar "men så bra att du ringer!!" för det visade sig att väldigt många har tackat nej. Så nu ligger jag defenitivt på hans topplista! :-)

Och så håller jag tummarna utav bara fasiken även för mig själv. Jag har nämligen under december månad varit med i en tävling där man kan vinna en praktikplats på melodifestivalen och jag har kommit så pass långt att jag fått skicka in mitt CV! Nu är det bara att hoppas på att jag får komma på en intervju. Jag är ju som bekant för vissa totalt schlagertokig så det vore drömmen! Dessutom har jag haft en liten liten fot med i vissa TV-produktioner för ett par år sedan och det var vansinnigt roligt! Tänk om... Men det är nästan för bra för att vara sant! Att i fem veckor få åka runt på de olika deltävlingarna, möta nya människor, vara självständig och bo på hotell, lära mig massa nya saker, uppleva melodifestivalen backstage på plats... JAG VILL! :-)

9 Comments:

Anonymous Cecilia Öhrn said...

Åh vad roligt det lät och jag hoppas verkligen med hela mitt hjärta att dom väljer dig!

04 januari, 2006 14:35  
Blogger I Jennys värld... said...

cecilia: Tack!! Visst låter det kul!?! Jag hoppas nästan ihjäl mig :-) Och du, dyk snart upp med en ny blogg!

04 januari, 2006 14:48  
Blogger Anna-Karin said...

Herregud vad roligt! Jag älskar schlagers!!!! Hoppas hoppas hoppas. Det måste vara det allra roligaste någonsin, hoppas hoppas hoppas hoppas.

04 januari, 2006 14:55  
Blogger I Jennys värld... said...

anna-karin: Schlager är bäst!!!!
:-)Tack för att du håller tummarna!

04 januari, 2006 15:37  
Anonymous Jonna said...

Massor lycka till! :)

04 januari, 2006 17:38  
Blogger I Jennys värld... said...

jonna: Man tackar! Det lär behövas i den stenhårda konkurrensen...

04 januari, 2006 22:01  
Blogger Lyckliga Grodan said...

jag röstar på dig..

04 januari, 2006 23:10  
Blogger neonglitter said...

Åh, vad kul! Jag håller tummarna hårt!! Lycka till!

05 januari, 2006 07:36  
Blogger I Jennys värld... said...

grodan: tackar! Då slipper jag i alla fall skämmas och bli utan någon röst :-)

neonglitter: Tack!!!

05 januari, 2006 09:06  

Skicka en kommentar

<< Home