2006-01-04

Positivt tänkande

Jodå. Jag övar mig övar mig fortfarande. Så här kommer en dagens bästa (lite klurigt, för det har inte hänt så mycket idag):

1) Trevlig kollega på dagens uppdrag.
2) Jag köpte ett nytt mycket bra läppbalsam (naturkosmetiskt såklart! Märket heter
Sante).
3) Iskall men uppfriskande promend på lunchen. Skönt! Och så blir det promenad till Stockholm Södra efter jobbet. Jag förbereder mig inför joggingsäsongen. Vågar inte springa nu när det är så halt så det blir promenixer istället.
4) Ikväll kommer kompis C på massage. Mysigt!

4 Comments:

Blogger neonglitter said...

Läppbalsam behöver jag också. Läpparna är så torra att jag knappt kan skratta längre...
Mysigt med promenader!

05 januari, 2006 07:34  
Blogger I Jennys värld... said...

neonglitter: Det är jättebra det här läppbalsamet! Och lite lite skimrigt sådär :-)

05 januari, 2006 09:06  
Blogger Bionda said...

Promenixade också idag. Ett steg fram och ett halvt tillbaka i snömodden, suck... Ingen positiv upplevelse! Frisk luft är dock trevligt! :-)

07 januari, 2006 18:53  
Blogger I Jennys värld... said...

bionda: Ja, om man fantiserar riktigt hårt så känns det nästan som att gå på en sandstrand... Nästan :-)

08 januari, 2006 20:07  

Skicka en kommentar

<< Home