2006-01-23

Nix

Ingen bebis! Mensen kom som ett brev på posten. Men det känns okej. Det händer så vansinnigt mycket spännande i mitt liv att jag försöker att fokusera på det. Bebisen kommer när den kommer. När det är dags. Jag försöker verkligen att tänka så och det går ganska bra.

Men det jag skrev om förut, att jag inte tänkte låta missfallet bara vara något negativt, det menade jag allvar med. Jag lever stenhårt efter det nu. Fånga dagen, förverkliga mina drömmar. Ta vara på chanser. Men det är bara det att jag inte vet hur jag ska kunna skriva det här, utan att avslöja mig lite. Därför är det lite dåligt med bloggandet nu, eftersom det enda som upptar mina tankar just är en viss grej som är på gång. Jag drömmer om det på nätterna och kan inte tänkta på annat på dagarna. Jag är så nervös! Det är liksom en liten dröm som kanske kanske går i uppfyllelse.

Kan försöka att förklara lite: Det är en medie-relaterad grej, en once-in-a-lifetime-chans som dök upp som av en slump. Lite som en film faktiskt. En helt galet lustig grej. (Det är inte praktikplatsen på melodifestivalen, där gick jag tyvärr inte vidare men det var faktiskt liiiite för bra för att vara sant så jag släppte det utan att gräma mig).

Håll tummarna, jag lovar att återkomma med lite mer detaljer sen! Om det nu går i lås...

9 Comments:

Anonymous Jonna said...

Såklart jag håller tummarna. Jättehårt! (Och väntar nyfiket på mer info... :))

23 januari, 2006 09:02  
Blogger Anna-Karin said...

Oh, vad spännande! Vad nyfiken jag blir, håller tummarna jag också.

23 januari, 2006 09:23  
Blogger B*i*g*g*i*s said...

Trist att den där mensen kom men det du har på gång i jobbväg, verkar onekligen väldigt spännande. Jag blir hemskt nyfiken...

23 januari, 2006 10:21  
Anonymous cecilia ö said...

Inget dåligt som inte har något gott med sig......

23 januari, 2006 14:49  
Blogger Marmelad said...

Då fortsätter jag hålla tummarna, för once-in-a-lifetime-chansen nu då :-)

23 januari, 2006 16:53  
Blogger hanna said...

Jenny. Jag har sagt det förut och jag säger det igen - jag är så imponerad av dig! :D
Jävlar vad du är tuff och stark och bra och klok. Ser fram emot att höra om det nya stora! :D

23 januari, 2006 19:45  
Blogger Maria said...

Håller också tummarna för alltihopa :-)

23 januari, 2006 21:30  
Blogger Batbut said...

så skönt att det verkar som om molnen skingrar sig och det händer bra grejor att se fram emot! Klart det fixar sig - Du är en kanonfin tjej och det brukar löna sig!

23 januari, 2006 22:42  
Blogger neonglitter said...

Håller tummarna stenhårt!!

23 januari, 2006 23:33  

Skicka en kommentar

<< Home