2006-01-25

Kändis-spotting del 3

Jag borde bli paparazzi-fotograf. Utan att ens anstränga mig har jag senaste veckan stött på följande raringar:

1) Paulo och Lena och barn Roberto. Paolo och barnet pratade om bajs.
2) Dr Alban. Pratade om pengar i mobiltelefonen.
3) Anki Lidén. Äldre än jag trodde!
4) Fredrik (edit: Filip heter han ju!)Hammar. Mindre än jag trodde!
5) Malin Gudmunsson. Snyggare än jag trodde!
6) Melker. Kocken som var med i Let´s Dance.
7) Alexander Bard som promenerade över Medborgarplatsen.

Lite glamour åt bloggen liksom :-)

6 Comments:

Anonymous Cecilia Ö said...

Jag suger i mig härifrån datorn i förorten med tre barn hängandes i mina ben....!

25 januari, 2006 08:51  
Blogger B*i*g*g*i*s said...

Grattis! :-)

25 januari, 2006 09:02  
Anonymous Bea said...

Glamour gillar vi!
Fortsätt med Kändis-spottingen, men vem är Malin Gudmunsson?

25 januari, 2006 09:11  
Blogger hanna said...

Och hörrudu paparazzibruden - du menar Filip Hammar va? :) Eller var det Fredrik Wikingsson?

25 januari, 2006 09:48  
Blogger I Jennys värld... said...

Cecilia: Sug på! :-)

Biggis: Man tackar man tackar :-)

Bea: Du vet, Panos-modellen som var med i Big Brother.

Hanna: Oooops! Menar ju såklart Filip Hammar! Tur du håller ordning åt mig :-)

25 januari, 2006 15:11  
Blogger Maria said...

Jahaja, själv har man bara köat bakom en skolkande lokalpolitiker på IKEA idag

25 januari, 2006 17:21  

Skicka en kommentar

<< Home