2005-12-16

Tjejmiddag

Nyss hemkommen från en jättetrevlig tjejmiddag hos kompis G. Supermysigt och roligt. Tre tjejer i myskläder - varav en (jag) agerade pricken över i:et i Helly Hansen långkalsonger - cider, god mat, glass och tjejsnack. Kunde det ha blivit annat än lyckat?!

Nu måste jag krypa i säng, det blir till att kliva upp tidigt då jag ska ta tåget redan 9:30 in till stan för att möta Åsa som anländer från landet 9:50. Och jag behöver massa sömn, för jag känner att en förkylning gror i kroppen och det gick upp för mig idag att sjukpenning inte riktigt existerar i mitt liv nu! Och så har jag så roligt att jag inte alls känner för att bli sjuk! Så om det inte känns bättre i morgon så kommer söndagen att spenderas mellan lakanen med en bok. Det låter faktiskt väldigt skönt... Apropå böcker så har jag inte uppdaterat
Boktips på år och dar. Jag har läst en massa bra böcker på sista tiden så jag ska ta mig i kragen och skriva om dem. Just bara för att det är så himla kul att ha kvar sen!

Lite arg är jag på A också, för han vägrade att hämta mig från tjejmiddagen, "jag kan betala en taxi" lät det från honom. Fasiken heller tänkte jag och tog mig hem kommunalt med hjärtat bankande. Hemskt att man ska behöva vara rädd... Men det gick bra!

Natti natti och ha en fortsatt underbar helg!

5 Comments:

Blogger Batbut said...

Mysigt med en skön kväll! Måste dock få säga att jag litegrann förstår A. Där sitter han hemma och tar det lugnt. Ska sedan ut i natten. Tycker att hans erbjudande om taxi var bra.
Hoppas att dagen på stan med Åsa blir kanon!

17 december, 2005 14:09  
Blogger I Jennys värld... said...

batbut: Jaja, ni har väl rätt då
:-) Dagen var hur bra som helst!

17 december, 2005 20:23  
Blogger cecilia öhrn said...

Låter härligt avslappnat med tjejkväll i mysdress! Trevlig fortsatt helg själv!

17 december, 2005 22:47  
Blogger Maria said...

Om du åkte kommunalt iförd helly-hansen kallingar förstår jag att det kändes läskigt :-)
Grattis till en härlig kväll!

19 december, 2005 20:02  
Anonymous Anonym said...

Hej!

Tycker det låter helmysigt med helly hansen långisar är det såna där mjuka sköna?
Jag skulle oxå va nervis om jag äkte buss med hellyhansen långisar nu vet jag inte om du gjorde det!
Jag har såna själv är riktigt mysiga att mysa i hemma!

Tobias

15 september, 2006 22:38  

Skicka en kommentar

<< Home