2005-12-01

Ångest, chokladbollar, städning och blogg-träff

Okej. Inget uppdrag denna vecka. Försöker intala mig att det är pga att jag sa till så sent att jag kunde börja denna vecka. Jag menar - varför skulle de anställa fler om det inte finns några uppdrag?! Jag har bestämt mig för att ge det månaden ut i alla fall, annars får jag väl leta igen...

Har haft en ganska deppig dag. En sån där när man fokuserar på dåliga saker istället för bra. Så jag gjorde det enda rätta - bakade chokladbollar. Dock med lätt-margarin (ett bra tips, det blir precis lika gott!). Nu ska jag städa, sen åka och köpa ansiktsmask från
Dermanord till behandlingarna och sen tänkte jag faktiskt titta in på blogg-träffen som Batbut bjudit in mig till. OM jag inte freakar ur och inte vågar gå dit!

Nu ska jag tala om något positivt. Det går faktiskt jättebra med firman! I morgon har jag 5 behandlingar, på måndag 4. Det känns SÅ roligt. Det är fantastiskt att få ge till andra människor i form av beröring. Det är så enormt uppskattat och jag är så totalt mig själv när jag gör behandlingarna. Det är så rätt för mig att göra detta!

Nu måste jag dammsuga.

2 Comments:

Blogger Maria said...

Jättekul att firman går så bra! Grattis!
Själv tog jag ut min första lön från firman i går (startade i juni) En mycket blygsam summa men ändå, hade inte räknat med att få något över redan i år!

01 december, 2005 22:39  
Blogger Millo said...

Att få andra att må bättre kan ibland vara den bästa medicinen för en själv! är själv massage terapeut så jag vet! :)

02 december, 2005 11:29  

Skicka en kommentar

<< Home