2005-12-28

Moblogg

Hightech! Bloggar från min mobil :) Har fortfarande svårt att sätta ord på mina tankar just nu, därav inget bloggande på sista tiden. Julen var bra men stressig. Inte alls så lugn och mysig som den brukar vara. Och A och jag har bråkat och varit arga och haft känslostormar så jag är helt slut. Men som vanligt kom vi ur det och den där mysiga "efter bråk känslan" har nu infunnit sig. Inget rubbar vår kärlek nuförtiden. Tid för mig att inse och lita på det. Nu är vi på väg till Norge. Känns bra!

6 Comments:

Blogger Batbut said...

Skönt när man kan hitta tillbaka efter de där stormarna! Ha det kanon i Norge. Och låt det ta den tid det tar, sorgen har ett eget tidsperspektiv men så småningom lättar det!
Kram

28 december, 2005 19:41  
Blogger neonglitter said...

Har saknat dig här! Härligt att höra att allt ordnar sig till det bästa! Ha det så bra i Norge!

28 december, 2005 21:54  
Blogger Lyckliga Grodan said...

ha det gott i Norge.. och kör försiktigt..
god fortsättning och allt det där..

29 december, 2005 08:51  
Blogger hanna said...

Visst är det härligt att tillhöra den trådlösa generationen :D

Jag älskar allt jag kan göra med min mobil och sen kika på i burken!

29 december, 2005 13:12  
Blogger Marmelad said...

Ha det så trevligt i Norge!

29 december, 2005 15:45  
Blogger maruschka said...

Ett riktigt gott NYTT år önskar jag dig tjejen!!!
*kraaaaaaam*

31 december, 2005 15:52  

Skicka en kommentar

<< Home