2005-12-07

Lägesrapport

Inget uppdrag idag, men i morgon bär det av till växel-arbete på en större bank. Ska bli kul! Jag som nojjat och letat jobb hela dagen, kanske detta kommer rulla på i alla fall? Nöjda var dom i alla fall på reklambyrån igår och det var ju kul!

Jag har märkt att jag blivit mer social = kul. Vänner är viktiga. Idag kommer G över och ska få sätta tänderna i mina mumsiga köttbullar. Med julmust till. Smaskens!

Nu ska jag städa (en fördel med att ha kunder som besöker en i hemmet är att man måste ha städat hela tiden) och sen ska här bakas knäck!

2 Comments:

Blogger Anna-Karin said...

Om du jobbar på flera olika arbetsplatser är det positivt att du lär känna mer folk och får större kontaktnät. Kanske behöver de någon en dag och tänker på dig. Gott med köttbullar och must!

07 december, 2005 15:43  
Blogger I Jennys värld... said...

anna-karin: Precis! Det kan nog bli jättebra :-)

07 december, 2005 16:41  

Skicka en kommentar

<< Home