2005-12-13

I godisland

Jag befinner mig i godisland. På uppdrag i godisland, det låter det!

I själva verket är det samma investmentbank som förra veckan, men det fina i kråksången är att man får äta HUR MYCKET GODIS MAN VILL!

Det mindre fina i kråksången är att jag i ett svagt ögonblick i söndags bestämde mig för att jag inte får äta godis (chokladkakor, smågodis etc.) förrän i påsk. Som en utmaning! För att känna hur det känns att inte vara fylld och däst av socker titt som tätt.

Och nu sätts min karaktär på prov vill jag lova!

Jag tar till all styrka jag har och siktar in mig på fredagens tjejmiddag när kompis G ska bjuda på cheesecake :-)

1 Comments:

Blogger Anna-Karin said...

Vilken idé, här borde jag verkligen bestämma mig för att jag ska hänga på. Jag ska fundera under dagen och hör sedan av mig om jag också slutar med godis. Då har vi all chans att stödja varandra.

14 december, 2005 09:04  

Skicka en kommentar

<< Home