2005-12-12

Fröken berg-och-dalbana har haft helg...

...och den visade sig bli mycket bra, trots fredagens uppförsförsbacke. Glöggfesten här i huset på lördagskvällen blev synnerligen lyckad och det var så mysigt att vara omgiven av mina allra bästa vänner! Jag tror vi var ca 15 st och de sista gick hem halv fem på morgonen och en sov över. Så trevligt måste det varit!

Söndagen var mysig och skönt slö. Vi kollade in två stycken Wallander-filmer (Mörkret och Afrikanen) och jag måste säga att de är riktigt bra! Jag har också börjat gilla Christer Henriksson i rollen som Wallander trots att jag var väldigt tveksam först. Vill se mer!

Jag är så otroligt glad att jag slutat på jobbet. Jobbångest är numera ett ord som inte ingår i mitt vokabulär! :-)

Fröken berg-och-dalbana, det är jag det.

3 Comments:

Anonymous aha said...

Jamen, det är väl skönt att veta att det går uppåt sen, efter en nedgång?! Tänk vad trist om det bara skulle vara ett rakt streck.

13 december, 2005 00:13  
Anonymous Julia said...

Ja, jag tycker verkligen att han passar som Wallander, särskilt när "Linda" är med. Han gör sig bra som pappa-polis. Den absolut bästa av karaktärerna tycker jag är "Stefan", är lite småkär i honom sedan han var med i "Tillsammans".

13 december, 2005 10:20  
Blogger I Jennys värld... said...

aha: Det är faktiskt så jag försöker tänka. Hur kul vore det om livet bara var ett rakt sträck? Känslomänniska - javisst! :-)

Julia: Precis! Han är faktiskt helbra. Jag var så inne på Lassgård att jag protesterade vilt först, men Henriksson är kanon har jag märkt nu. Pappapolis är hans grej :-) Och Ola Rapace som spelar Stefan är toppen!

13 december, 2005 12:14  

Skicka en kommentar

<< Home