2005-12-05

Dagens bästa

Nytt inslag i min blogg (inspirerad av Minna, men jag skippar "dagens värsta") . För att lära mig se det bra och positiva. Börjar med gårdagen:

1) Började dagen med att skratta. Åt A. Han är för rolig. Speciellt när han dansar kalsongdansen. Dessutom erbjöd han sig att åka och titta på en kissekatt som vi kanske ska få, fast jag vet att han är ytterst tveksam.
2) Julbak med bästis-G med tillhörande musik och glögg och tjejsnack i massor. Jag glömmer ibland att hon är fantastisk, min G.


Och så denna dag:

1) När jag kom ner till köket på morgonen så var det julbaksspår överallt, och det doftade lussebullar och var juligt hemtrevligt och rörigt.
2) Under en massage idag så fick jag en sån där skön lyckokänsla. Den bara kom. Det är bra med mänsklig kontakt!

2 Comments:

Blogger Anna-Karin said...

Oh, kattunge! Katter är så underbara och fina. Hoppas hoppas hoppas att A smälter när han träffar kattungen.

Bra initiativ med dagens bästa också, kanske något att kopiera vidare.

06 december, 2005 09:02  
Blogger I Jennys värld... said...

anna-karin: hoppas hoppas! Men vi har inte kollat på den än, får inte tag på hon som har henne! Kopiera dagens bästa, det är upplyftande att läsa om bra grejer :-)

06 december, 2005 23:17  

Skicka en kommentar

<< Home