2005-12-06

Dagens bästa - 6/12

1) Roligt jobb på trevlig reklambyrå. Snacka om att det var skönt att komma ut bland folk! Tror jag haft alldeles för mycket tid att tänka...

2)
NIA. Äntligen kom jag iväg! Och det, mina damer och herrar, är min grej. Mycket roligare än jag mindes det, och ändå mindes jag det som roligt! Upptäckte att jag har mycket bättre balans än jag trodde. Shakade som bara den till härliga afrikanska rytmer och flummiga toner och sprang runt i rummet och dansade improviserat som aldrig förr :-)

3) A hämtade mig vid tåget, hade gjort fint i köket och kröp ner hos mig i soffan nybadad och varm. Mys!

4) Kompis C ringde. År och dar sen! Mycket trevlig pratstund.

9 Comments:

Anonymous aha said...

Låter som en fantastisk dag! Jobb och allt...

07 december, 2005 00:35  
Blogger I Jennys värld... said...

aha: det var jättekul! :-)

07 december, 2005 07:19  
Blogger samarina said...

Vilken härlig dag! Hmm, NIA verkar ju kul... Kanske ska testa!

07 december, 2005 08:05  
Blogger Marmelad said...

Brukar det finnas gott om plats på NIA-passen? Funderar på att testa nån dag. I hur god tid måste man vara där?

Härlig dag låter det som i alla fall!

07 december, 2005 08:27  
Blogger Lyckliga Grodan said...

härligt.. vilken skön dag..

07 december, 2005 09:10  
Blogger Batbut said...

Bra! Sköna dagar är bra att ha dagar! *S*

07 december, 2005 11:02  
Blogger I Jennys värld... said...

Samarina & Marmelad: Vi går tillsammans vettja! :-) Marmelad, det är nog bra att vara där en kvart innan i alla fall. Kommer man för sent så släpper de inte in! Jag vet inte hur mycket folk det brukar vara, men igår var det "lagom".

Grodan: Det var det sannerligen. En upp-piggning som behövdes :-)

Batbut: Spar den dagen i "bra att ha-dags facket" :-)

07 december, 2005 14:44  
Blogger Marmelad said...

OK, då testar jag nån gång att gå dit tror jag, en kvart innan låter ju rimligt. Jag jobbar rätt nära så det passar utmärkt!

08 december, 2005 11:14  
Blogger I Jennys värld... said...

marmelad: då kanske vi ses där! Vad sägs om att du sätter en ros i knapphålet? :-)

08 december, 2005 22:33  

Skicka en kommentar

<< Home