2005-12-13

Brun utan sol...

...planerar jag att bli ikväll. Jag har en tendens att bli galet blek på vintern. Fram emot november ser jag ut som finska flaggan. Mindre roligt. Dock var det väldigt bra i skolan, om jag till exempel hade sjukanmält sig fast jag inte var sjuk. Fick alltid höra när jag kom tillbaka "ja du ser lite blek ut fortfarande, mår du verkligen bra?".

Mindre kul är det när man är vuxen och vill vara så där lite nonchalant läcker ni vet.

Fick idag tips från en synnerligen fräsig tjej här i godisland om att det finns några slags brun-utan-sol-servetter på
Åhléns, 100 st i en förpackning för 100 kr, som ska vara jättebra. Ett sådant inköp får det allt bli. Och så en bra peeling innan så blir jag som vore jag nyss hemkommen från en solsemester.

Och det är ju inte helt fel.