2005-12-08

Bekräftade teorier

Idag var jag på uppdrag hos en av våra större investmentbanker. Otroligt trevligt och jättemysiga tjejer! Det fanns till och med en personalmatsal där jag blev bjuden på god mat :-)

Och bäst av allt - välfungerande rutiner och välfördelade arbetsuppgifter. Eftersom detta var samma typ av företag som mitt förra jobb så kunde jag verkligen jämföra och få mina teorier bekräftade - rutinerna på mitt förra jobb var under all kritik! Skönt. Det är inte jag som har varit svag. Basta.

Ska tillbaka dit i morgon också, känns jättebra.

Har fått ännu en sak bekräftad - oavsett hur det kommer fungera med detta nya jobb, så var uppsägningen från det gamla bland det bästa jag gjort!

3 Comments:

Blogger Lyckliga Grodan said...

du trampar på rätt stig.. din stig.. keep on going..

08 december, 2005 21:56  
Blogger I Jennys värld... said...

grodan: Jag trampar på! Och ibland, om det vill sig riktigt väl, skuttar jag som en groda :-)

08 december, 2005 21:59  
Blogger Anna-Karin said...

Blir så glad att höra att du känner att du gjorde rätt. Skönt också att få en bekräftelse på att det inte alls var dig det var fel på utan dem. Även om man alltid vetat sådant längst inne så är det svårt att tänka rätt när man är mitt i situationen.

09 december, 2005 08:35  

Skicka en kommentar

<< Home