2005-11-07

Livstecken

Jajamen, jag lever, och för varje dag blir jag allt piggare!

Idag gjorde jag det för andra gången på 6 månader - jag sa upp mig från den fina firman. Yes! Och denna gång kan de inte övertala mig att stanna, det sa jag klart och tydligt. Phu. Känns som en befrielse. Livet - here I come!

Två andra jobb-saker är på G, men inget är bestämt så jag törs inte skriva om det skrockfull som jag är... Mer om det sen!

Nu ska jag ta bilen till centrum och handla nya blommor till sovrummet samt ingredienser till den här fisk- och paprikasoppan som jag ska laga till kvällens mys-middag. Har aldrig provat den så jag hoppas den är god!

8 Comments:

Blogger Anna-Karin said...

Oh, Jenny, jag är så imponerad av ditt mod. Jag skulle aldrig våga. Du ger mig styrka att våga någongång.
Det kommer att gå bra.

07 november, 2005 16:20  
Blogger cecilia öhrn said...

Yes Jenny! Du är på G. Hoppas det är spännande och roliga saker på gång! Lycka till!

07 november, 2005 16:42  
Blogger samarina said...

Åh, nu är jag jättenyfiken! Vad modig du är! Lycka till- det kommer säkert att gå precis så bra som du vill!

07 november, 2005 17:28  
Blogger Batbut said...

Tufft! Way to go girl! Tror nog att Du börjar hitta Din väg. Skönt (och lite avis är jag). Skulle själv vilja sadla om, men som familjeförsörjare är det lite svårare..

07 november, 2005 17:38  
Anonymous Jonna said...

Rara Jenny! Wow! Jag är imponerad! Vad du är modig! Önskar dig massor lycka på vägen. Må dina drömmar slå in! Kram.

07 november, 2005 21:47  
Blogger I Jennys värld... said...

Puss till er alla, och tack för lyckönskningarna! Känner mig innerst inne ganska livrädd, men va f*n. Man lever bara en gång... Tror jag.

07 november, 2005 23:11  
Blogger hanna said...

Wohoooo! Fan vad du är bra! :)

07 november, 2005 23:52  
Anonymous aha said...

Hejar på dig! Med en sådan go kommer det att blir jättebra!

07 november, 2005 23:58  

Skicka en kommentar

<< Home