2005-11-28

Jag är FRI!!

YES! Det fick vägen! Jag är ej längre anställd på Very Important Firm! PC är heller inte sur utan sitt vanliga trevliga jag igen. Väljer att se det som att han hamnade i en jobbig situation och inte riktigt visste hur han skulle hantera den, därav den korta tonen. Han var väldigt noga med att poängtera idag att de inte är några sura miner från deras sida. Skönt!

Hur som helst, jag blev så glad att jag började skratta och gråta om vartannat och jag kan inte förstå att jag inte ska jobba där mer! OTROLIGT skönt!

Nu gäller det att hålla tummarna för att jag får många uppdrag på nya jobbet, samt att min firma kommer att gå allt bättre. Annars blir det till att leva på nudlar och utan elektricitet... Men det ska vi inte tänka på nu :-)

JIPPI!!!

(Ps. Har varit hos mamsen och papsen och gratulerat mamsen som fyller år idag, därav inga inlägg i helgen! Ds.)

4 Comments:

Blogger Marmelad said...

Grattis till friheten! :-)))

28 november, 2005 20:39  
Blogger Maria said...

Grattis! Allt ordnar sig!

28 november, 2005 20:50  
Anonymous Jonna said...

Vad glad jag blir för din skull! Härligt! :)

28 november, 2005 20:56  
Blogger I Jennys värld... said...

Tack tjejer!! Känns som att börja ett nytt liv! :-)

28 november, 2005 21:26  

Skicka en kommentar

<< Home