2005-11-28

Dunk dunk dunk

Jag är så uppe i varv! Den senaste tidens händelser som kulminerat i att jag nu är fri från jobbet som varit en stor tegelsten på mina axlar har gjort att jag är pigg som en mört hela tiden (utom på morgonen dessvärre, jag som alltid varit morgonpigg). Eller pigg och pigg, snarare hysterisk. Hjärtat dunkar som en stånghammare och tankarna maler konstant.

Det går inte att förklara den otroliga anspänningen som varit i mig pga gamla jobbet! Jag tror det kommer ta mig ett bra tag att inse att jag inte behöver bry mig längre, att elaka kollegan är ute ur mitt liv och inte kan göra ner mig längre.

Och så nu det nya jobbet som står för dörren, pirrigt! Men dock en positiv och spännande pirrning.

Jag ser fram emot att träffa folk om dagarna igen, tror att jag behöver det. Och så skickade jag ut ett erbjudande via mail häromdagen och har fått 10 nya bokningar. Tjoho! Har haft två massager och en ansiktsbehandling idag, så mysigt! På fredag har jag två ansiktsbehandlingar och två massager. Det rullar på minsann :-)

I morgon kl 07:00 står jag stand by, håll tummarna för att det dyker upp något spännande uppdrag! Gode gud, vad ska jag ha på mig i så fall? Den senaste tiden har klädseln varit plysch och endast plysch, och jag har en bestämt känsla av att det inte är den dresscoden som gäller på de företagen jag ska till... :-)

5 Comments:

Anonymous tanten said...

Sprudlande ord...Så roligt!!
Du ska se att det kommer att rulla på med firman,det kan gå upp och ner..men det rör på sej...
Lycka till!

29 november, 2005 08:27  
Blogger samarina said...

Vad roligt! Du låter så himla glad och positiv! Lycka till, allt kommer säkert att gå jättebra!

29 november, 2005 12:50  
Blogger Batbut said...

Grattis till FRIHETEN! Och håller tummarna. Klart det kommer gå bra. Du kommer njuta av livet, och flyga fram! Och så kommer Du på torsdag! You hear that! *s*

29 november, 2005 12:53  
Blogger hanna said...

Vad roligt att höra att du är så jäkla glad! :) Håller tummarna för att det ramlar in sjukt mycket jobb!

29 november, 2005 14:04  
Anonymous Jonna said...

Jenny! En liten fråga... Var har du utbildat dig? Vad hette kursen (om det var en kurs)?

30 november, 2005 22:13  

Skicka en kommentar

<< Home