2005-11-04

Det är svårt

att inte längta när man läser det här och det här...

8 Comments:

Blogger Anna-Karin said...

Det är inte fel att längta, din tid kommer. KRAM

04 november, 2005 15:24  
Blogger I Jennys värld... said...

anna-karin: det är så man får tänka. Tack!

04 november, 2005 15:26  
Anonymous Jonna said...

Kan bara hålla med anna-karin. KRAM!

04 november, 2005 15:35  
Blogger Batbut said...

Det är skönt att kunna unna sig längtan, och det är även okej att känna sig lite sentimental i de stunderna. Din tid kommer, även om det kanske inte känns så nu. Men jag beundrar Din styrka att kunna njuta av andras barn och graviditeter. Jag hade svårt för det, men å andra sidan så skulle jag ju aldrig få några barn enl. läkarna. Men ödet ville tack och lov annorlunda. Er tid kommer, och den kommer bli kanon med tanke på den kärlek ni visar varandra, Du och A! (sorry, blev lite långt..)

04 november, 2005 18:13  
Anonymous aha said...

Förstår din längtan. Har precis nosat på ett fjunigt bebishuvud... men jag skulle också kunna ge dig tusentals orsaker att INTE längta. Se det som din stora chans att göra de där förändringarna som du tänker på, och sen kommer den här tiden också...

05 november, 2005 00:55  
Blogger hanna said...

Klart du ska längta Jenny. Din tur kommer. Jag är så imponerad av att du verkar ha så stort hjärta och glädjs med oss. Jag vet inte om jag hade klarat det.

05 november, 2005 10:37  
Blogger I Jennys värld... said...

Jonna: Tack! :-)

Batbut: Vad hemskt! Att få höra att man aldrig kan få barn... Kan inte ens tänka mig hur fruktansvärt det måste vara!

Aha: Mmmm, bebisdoft... Som du säger, jag lägger fokus på mig nu och så kommer det andra sen :-)

Hanna: Jag följer din graviditet med spänning nu! :-) Jag glädjs allt vad jag förmår, även om det stundvis är jättesvårt...

06 november, 2005 22:32  
Blogger Maria said...

Som Anna-Karin säger, det blir din tur också. Lyssna på doktorn och låt kroppen läka ordentligt. Så ordnar sig allt.

07 november, 2005 11:41  

Skicka en kommentar

<< Home