2005-10-13

Men hjälp!

Jag har ju glömt att skiva värsta nyheten!

Jag shoppade ett par stövlar to die for igår! Fast jag inte hade råd! Wiie, vad jag är wild and crazy. Jag tog pengar från vårt sparkonto som vi har till elräkningar och sånt. Är jag inte en ansvarstagande blivande moder, så säg?

Hur som helst, de är mörkbruna i läder med gummisula och en inte allt för hög klack i gummi och så har de en snyggt lagom rundad tå. Jag köpte dem på Nilson men det finns tyvärr ingen bild på hemsidan. Men snygga är de vill jag lova! Jag är rätt stolt över att jag köpte något snyggt och raffigt istället för praktiskt som vanligt. Kanske jag skulle ta och fota dem med digitalkameran och visa? Kanske jag även skulle ta och fota min (i mitt tycke) gigantiska "i tionde snart elfte veckan mage" också så ni får se varför jag befarar tvillingar :-)

8 Comments:

Blogger samarina said...

Bloggade just om ett par stövlar jag vill ha och så kommer jag till dig och läser att du redan shoppat! Vill se bild! :-)

13 oktober, 2005 16:56  
Blogger I Jennys värld... said...

Samarina: det måste vara ödet som säger åt dig att köpa dem! :-)

13 oktober, 2005 17:02  
Blogger Bloggkossa said...

Vill se bild på både stövlar och mage, tack! ;)

13 oktober, 2005 17:44  
Blogger Anna-Karin said...

Yes, stövlar och mage vill vi se!

13 oktober, 2005 17:55  
Blogger hanna said...

Jaa! Mer bilder åt folket. Speciellt bebismagebilder! Min 14-veckorsmage (den blev 14 idag, firar med lite ostbågar ;))ser inte alls gravid ut...bara normaltjock :)

13 oktober, 2005 18:46  
Anonymous Linda said...

nej, inte tvillingar! då kan du ju inte köpa min vagn! eller så lägger du dem skavfötters eller staplar dem på varandra...

13 oktober, 2005 20:21  
Blogger I Jennys värld... said...

Bilder kommer! :-)

Linda: Jag vill absolut ha barnvagnen så det blir till att stapla i så fall :-)

13 oktober, 2005 22:06  
Anonymous Jonna said...

Ser fram emot magbilder!

13 oktober, 2005 23:32  

Skicka en kommentar

<< Home