2005-10-18

Jag är publicerad!

Oj, detta är stort för lilla mig. I Glöds diktsamling "Bläck på mina fingrar" som kom ut 2000 är två dikter signerade "Jenny" med. Och denna Jenny är ingen mindre än JAG! Båda dikterna är innerliga kärleksdikter till min A. Jag har båda orginalen kvar, den ena skriven i ett slitet rutat block och den andra på en lös lite trasig lapp. Jag ska lägga fram både boken och orginalen till A så att han ser dem när han kommer hem. Jag har redan ringt och berättat och jag tror faktiskt att han blev lite rörd.

5 Comments:

Blogger hanna said...

Jättecoolt ju!

18 oktober, 2005 20:45  
Blogger cecilia öhrn said...

Kul, roligt, härligt! Grattis!

18 oktober, 2005 20:53  
Blogger samarina said...

Åh, vad roligt! Stort Grattis!! Känn dig stolt!

18 oktober, 2005 21:49  
Blogger I Jennys värld... said...

Hihi, tack! :-) Jag visste det inte, visste inte ens att det kommit två nya böcker men när jag fick nys om det så beställde jag dem och snacka om överraskning när jag läste!

18 oktober, 2005 22:33  
Anonymous Jonna said...

Tufft! Grattis! :)

19 oktober, 2005 22:28  

Skicka en kommentar

<< Home