2005-10-03

En ny blogg

Från det att jag var i tonåren fram till 20-någonting skrev jag mycket dikter. Eller tankar. Vet inte om jag får lov att kalla det för dikter även om jag gärna vill. Hur som helst, jag saknar det. Jag saknar att sätta mina tankar på print med korta ord och meningar. Ibland långa ord och meningar. Därför har jag skapat en ny blogg. Den heter Ur mitt hjärta och min tanke är att jag ska publicera mina små alster där. Ibland nya, skapade just i stunden och ibland sådana skrivna förr. Jag skulle bli jätteglad och hedrad om ni ville läsa, och kanske komma med någon kommentar ibland.

9 Comments:

Blogger Batbut said...

Keep on going girl! Har läst, och det berör. Kan även identifiera mig i det.

03 oktober, 2005 21:51  
Anonymous aha said...

Självklart! har inte hunnit ännu pga krassliga bebis, men jag ska. Absolut!

03 oktober, 2005 21:56  
Blogger I Jennys värld... said...

Batbut & Aha: Tack! Visste att jag kunde räkna med er :-)

04 oktober, 2005 08:47  
Blogger cecilia öhrn said...

den är bookmarkad. jag läste och ryste till. ja, det berör.

04 oktober, 2005 10:10  
Blogger I Jennys värld... said...

Cecilia: Tack! Blir jätteglad :-)

04 oktober, 2005 13:43  
Anonymous Jonna said...

Vad kul! :) Jag ska absolut kolla in och läsa. ASAP!

04 oktober, 2005 22:55  
Anonymous Jonna said...

Får skriva här, för jag hade inte lösen för att lämna kommentar på Ur mitt hjärta:

Du, vad fina texter! I like!

04 oktober, 2005 22:57  
Blogger I Jennys värld... said...

Jonna: Tack så mycket!! Hm, måste man ha lösen? Det måste jag kolla upp för det är inte meningen!

05 oktober, 2005 08:56  
Blogger I Jennys värld... said...

Nu funkar det att kommentera för alla!

05 oktober, 2005 09:02  

Skicka en kommentar

<< Home