2005-10-05

Böcker jag vill ha! NU!

6 Comments:

Blogger cecilia öhrn said...

Och "Att föda" av Gudrun Abascal. Den läste jag två gånger när jag var gravid med Gabriella. En gång när jag väntade Olof, och utvalda delar när jag väntade Gustav.

05 oktober, 2005 10:24  
Blogger I Jennys värld... said...

Cecilia: Åh! Den måste jag kolla upp. Verkar ju uppenbarligen vara bra :-)Känner mig lite skeptisk till Katerinas bok (vet egentligen inte varför), vad tror du om den?

05 oktober, 2005 11:09  
Anonymous Anonym said...

Jag lusläste "På smällen" för ett par veckor sen. Underbar! Jag skrattade och grät och lärde mig väldigt mycket. Framförallt att vi alla är olika och har olika graviditeter. Nästan allt verkar normalt!

/H

05 oktober, 2005 19:35  
Blogger cecilia öhrn said...

Katerina J:s bok har jag inte alls kollat, hon kan ju det där med barn i allafall, autodidakt som A.W kanske, sedan får man kanske ta godbitarna och strunta i det man inte gillar. Den där A-Bebis-boken däremot är jag väldans skeptiskt till....

05 oktober, 2005 20:41  
Blogger Anna P said...

Håller med Cecilia: Gudrun Abascals bok är VÄLDIGT bra, den kompletterat med "att amma" av Nanna Bylund tog mig långt.

06 oktober, 2005 12:35  
Blogger I Jennys värld... said...

Anna poppy & Cecilia: Jag lyssnar på era råd och sätter upp böckerna på min (numera väääääldigt långa) bok-inköpslista!

06 oktober, 2005 22:09  

Skicka en kommentar

<< Home