2005-09-01

Vad jag köpt från LaRedoute

Till Cecilia :-)


Den här koftan, fast i svart.















Det här linnet, fast helsvart. Obs! För att ha under något annat. Är inte mycket för att glida runt med endast spets-linne. I alla fall inte på arbetstid ;-)













Den här polotröjan.












Den här tröjan, fast i svart. Den var snyggast av alla faktiskt! Supersnygg och kvinnlig passform, men ändå lös och skön. Det verkar vara mycket over-sized som gäller...









Observera att allt är för att ha på jobbet, så det är inte så jättekul kanske. Hemmavid är det ju som bekant plysch som gäller :-)

Och så var det ju linnet som jag visade i förra inlägget. Det är inte för jobb-bruk utan för fin-bruk :-)

Vad dålig layout det blev på detta inlägg, ni får ursäkta. Är lite viktig och stressad just nu :-)

8 Comments:

Blogger cecilia öhrn said...

Tack för inlägg Jenny! Dina grejor såg jättefina ut, oversized-tröjan skulle jag kunna tänka mig. Kul att du blev nöjd. Är jag för kräsen? Kanske skall prova den där koftan igen i allafall...

01 september, 2005 16:39  
Blogger Bloggkossa said...

Jag tyckte kläderna var snygg!

01 september, 2005 19:44  
Anonymous Jonna said...

Jamen, då kanske jag inte ska lägga ner det där med postorder ändå. Snygga grejer! Speciellt tröjan på sista bilden tyckte jag om!

01 september, 2005 19:53  
Blogger I Jennys värld... said...

Tack tjejer! :-) Som sagt, over-sized tröjan är jättesnygg!
Cecilia: Bättre lycka nästa gång! :-)

02 september, 2005 09:55  
Blogger Anna-Karin said...

Håller med, sista tröjan var riktigt snygg.

02 september, 2005 14:02  
Blogger maruschka said...

Hej, nu har jag bokat en tid hos Nadire på Najs efter ditt tips hos Cecilia Öhrn, hoppas jag inte stal din tid?...det var inte lätt att få en tid, får vänta till 21/9...
Har du något tips om hur jag ska säga, vill hon ha idéer om hur man vill se ut, eller har hon såna själv?...jag har kort hår...usch, vad svårt det blev...*s*

02 september, 2005 15:57  
Blogger I Jennys värld... said...

Maruschka: Grattis!!! När jag var där första gången så sa jag vad jag hade tänkt mig. Sen upplevde jag att hon verkligen lyssnade på det, och att hon klippte efter mitt hårs behov så att säga. Hon tar sig verkligen tid och fixar och donar. Hoppas du blir nöjd, annars blir det ju förargligt för mig :-)

Ja vet, det är skitsvårt att få tid. Jag bokar alltid nästa besök när jag är där. Jag har tid 23/9, så jag kanske känner din ande när jag är där :-)

02 september, 2005 17:41  
Blogger Anna-Karin said...

Nu är du på konferens och jag vet att det går superbra. Väntar nyfiket på att få höra om helgen!

03 september, 2005 14:21  

Skicka en kommentar

<< Home