2005-09-13

Schlager-tema


Deckarmamman visar bilder från sin 80-tals fest och jag kan inte låta bli att röja min identitet en aning och publicera några bilder från min schlager-fest förra året! Det kan hända att jag får ångest och blir tvungen att plocka bort dom, så skynda att titta! :-)

Överst: A som Svenne i Svenne & Lotta (riktigt sexig var han i avslöjande supertajta orangea gabardinbyxor)

Mitten: Mina bröder som Andres Esteche (tv) och Magnus Uggla (th). I bakgrunden skymtar min kompis pojkvän föreställande Carola iklädd illgul frottéoverall.

Underst: Jag och A som Svenne & Lotta. Visst är vi läckra? :-) Det var inte det lättaste att få till den bruna färgen, jag kan säga att den var över hela badrummet när vi var klara...

5 Comments:

Blogger Anna-Karin said...

Haha! Gud vilka roliga bilder och vilken rolig fest det verkar ha varit. Berätta mer, vad gjorde ni? Mat?

13 september, 2005 16:01  
Blogger Bloggkossa said...

Ni ser jätteroliga ut! På ett positivt sätt alltså. =)

13 september, 2005 19:54  
Blogger Batbut said...

Gud så roligt ni måste ha haft! Jag vill oxå! Snygg outfit. Vi hade oxå 70 tals fest en gång, men bilderna från den är preskriberade...huvva!

13 september, 2005 20:39  
Blogger Lyckliga Grodan said...

jag skulle vilja se Carola framifrån, verkligen...
så fina ni är... alla som syns..

13 september, 2005 20:53  
Blogger cecilia öhrn said...

Kul att se (ungefär!) hur du ser ut! Och vilken rolig fest då, schlagerfest, jag älskar temafester!

14 september, 2005 09:59  

Skicka en kommentar

<< Home