2005-09-24

Filmstjärna!

Wiiiieeee! Jag har typ världens snyggaste frisyr! Minst 2 dm fick åka av och nu slutar håret strax ovanför axlarna och ser lite busigt och mycket fräscht ut och så blev mina lockar jätteglada och fina och jag känner mig precis så som Nadire sa - glamourös men ändå ball :-) Lite nervös är jag inför att fixa ordning det själv, men det ska nog gå bra.

A var mindre nöjd och sa att han "ju har sagt att han tycker att jag ska ha långt hår" samt att jag såg "mycket äldre ut". Då gapade jag att "jag skiter f*n i vad du tycker". Åh, denna underbara kärlek. Men sen på kvällen verkade även han vekna lite och sa att jag såg riktigt söt ut. Så nu är han förlåten. Nästan.

Jag läste i en av mina mamma-tidningar att min livmoder är lika stor som en grapefrukt nu och med ens känner jag mig höggravid. Har också utvecklat ett konstigt illamående som infinner sig på kvällarna.

Mys-dagen har börjat bra, vi har just kastat i oss mängder med scones och nu ska jag duscha och piffa lite dagen till ära (det blir inte mjukis idag!) och sen ska vi ut och åka lite. Vi skippar stan till förmån för ut och åka. Vi älskar att ut och åka. Då sätter vi oss i bilen och så åker vi till exempel och hälsar på någon en stund, eller så åker vi och tittar i affärer eller fikar. Idag blir det defenitivt fika och så är jag sugen på att kolla in nya köpcentrumet i Sickla. Och ikväll är det ju R.E.A. Det ska bli så kul! Det är tydligen en förhandsvisning så vem vet, kanske spottar jag någon kändis? :-)

Ha en underbar lördag!

2 Comments:

Anonymous aha said...

Jenny, oroa dig inte för A. Han vänjer sig snart och då kommer han inte att vilja att du byter den frisyren heller. Män är riktigt konservativa med sånt där. Tom mina pojkar blir alldeles förvirrade när jag gör något nytt med håret, men som sagt, efter någon vecka är man världens vackraste igen. Och förresten ÄR du väl lite äldre... :-)

24 september, 2005 22:16  
Blogger Anna-Karin said...

Jag och min sambo brukar också ut och åka. Oftast hamnar vi vid ett kafé som ligger i 1700-talsmiljö. Eftersom vi bor i en så liten stad så blir det annars mest natur: berg, sjöar, vandringsleder, småstäder, byar. Jag gillar att se mig omkring och åka bil, det är ett underskattat nöje. Hoppas ni hade kul och det var bra på R.E.A.

25 september, 2005 20:10  

Skicka en kommentar

<< Home