2005-09-24

Blogga is fantastiskt!

Jag måste bara få berätta följande, för det är så roligt det här med bloggandet och vad det leder till.

Igår när jag kom till min frisör Nadire så var det första hon sa: "Nu måste du berätta om den här blogg-grejen!". Det visade sig att det denna vecka hade varit två besökare hon henne som refererade till min blogg. Den ena vet jag ju är
Maruschka, och den andra är så spännande för det är en för mig ännu okänd matskribent som tydligen också läst mitt tips och nappat. Och det roliga är att Nadire sa: "Och den som tydligen förenar er tre är en trebarnsmamma", och det måste ju vara du Cecilia!

Nadire tyckte det hela var SÅ spännande och roligt, för hon hade inte den minsta aning om vad en blogg är för något! :-)

Visst är det lustigt! Det är verkligen roligt att vara en blogger och få nya vänner och kontakter!

5 Comments:

Blogger maruschka said...

Såååå roligt!...och nu ska en av mina arbetskamrater dit också, så snart har hon fullt!...
Hon blev jättenyfiken på bloggandet och hur det fungerade...
Är sååå nyfiken på hur du blev?
Nu pockar sonen på uppmärksamhet, vi hörs..

24 september, 2005 19:48  
Blogger Bloggkossa said...

Jag håller med. Blogga är kul. Önskar bara att man hade mer tid över för det. =)

25 september, 2005 10:03  
Blogger Lyckliga Grodan said...

kanske jag ska gå in och klipp mig där när jag är i huvudstaden nån gång.. vår gemensamma nämnare utanför bloggvärlden.. nadire..
hi hi

25 september, 2005 10:29  
Blogger cecilia öhrn said...

Gu va roligt!

25 september, 2005 17:11  
Blogger Batbut said...

Tänk så liten världen kan bli ibland *S*

25 september, 2005 21:17  

Skicka en kommentar

<< Home