2005-08-17

Tillslut skipas rättvisa...

Jag är så glad för jag har fått många förtroenden av vår VD den här veckan, har fått hjälpa honom med att fixa olika power-point presentationer mm. Känns så himla bra, med tanke på att elaka kollegan inte gjort annat än försökt svartmåla mig under de här två åren! Och nästan alla på min nya avdelning har sagt till mig att de är så glada att jag ska flytta till dem och att de ser så mycket fram emot det! Det värmer mitt självförtroende, som inte bara fått sig en törn utan snarare en stor fet kick-spark pga elaka kollegans alla elakheter!

Har också noterat att VDn mer och mer ignorerar elaka kollegan, jag tror hon har gjort bort sig nu. Hon har liksom sprungit hos honom och snackat en massa goja, inte bara om mig utan om alla som hon upplever som ett hot mot hennes IQ-befriade uppenbarelse (sorry, men hon är verkligen hemsk så hon förtjänar att kallas så).

De goda vinner alltid! Och de onda får förr eller senare sitta där och äta sin egen skit. HA!

1 Comments:

Blogger Bloggkossa said...

Kul för dig Jenny!!

17 augusti, 2005 17:41  

Skicka en kommentar

<< Home