2005-08-10

TACK!

Tack alla mina blogg-vänner för dom fina kommentarerna kring min ledsna blogg! Jag gick runt hela kvällen och bannade mig själv för att jag skrivit den, hade ångest för att nu kommer alla tycka att jag är en knäppgök med skumma idéer och humörsvängningar värre än en berg-och-dalbana. Det är ju så otroligt läskigt att blotta sig, även om ingen vet vem jag är!

Men, när jag läste vad ni skrivit kändes det jättebra! Att man faktiskt vinner i alla lägen på att vara öppen och ärlig om vem man är och hur man känner. Så tack mamma mu, Cecilia, Batbut och Audrey (anonym, så jag kan inte länka)!

Så nu är ni beredda i fortsättningen - glada och ledsna bloggar kommer varvas hej vilt. Ibland kanske från en minut till en annan. För det är ju så jag är :-)

2 Comments:

Blogger Batbut said...

För att sno en sång "that's what friends are for"

10 augusti, 2005 21:10  
Blogger I Jennys värld... said...

Precis! In good times, in bad times... :-)

11 augusti, 2005 07:49  

Skicka en kommentar

<< Home