2005-08-06

Sovrummet

Vårt kära sovrum kommer i morgon söndag att stå klart och ståta med all sin prakt. Det kommer att bli så fiiiiiint! Den bruna fondväggen är klockren till den vita sängen. Vilket geni jag är :-)

Jag ska be svärfar returnera digitalkameran så kanske jag kan våga mig på att lägga ut en bild och visa hur fint det blev :-)

Har jordens beslutsångest för hur jag ska göra med klädbeställnigen. Det jag vill ha (och då är det kraftigt reducerat) blir 1976 kr. Och så har jag 100 kr i rabatt. Det är den där jäkla trenchcoaten som drar iväg priset. Men den är ju så snygg! Och jag kan behöva något elegant (dvs något som inte är tillverkat i plysch) i min garderob. Dessutom är den regntät, och jag måste ju bara ha något sådant om jag ska kunna fortsätta med mina promenader från Stockholm Södra till Stureplan varje dag även i höst. Eller hur?

3 Comments:

Blogger Batbut said...

När det gäller kläder är jag inte den rätta att ge goda råd. Jag tycker alla kläder är för dyra (jobbade med klädimport tidigare så jag vet vad de kostar att göra). Men om Du har råd och Du verkligen vill ha dem - köp dem! Man måste få göra flärdfulla onyttiga saker ibland.
Och grattis till sovrummet!

06 augusti, 2005 21:33  
Blogger Bloggkossa said...

Säger också grattis till sovrummet!

Om du har råd med kläderna: Köp!

07 augusti, 2005 08:56  
Blogger cecilia öhrn said...

Skulle vara kul att se sovrummet! Jag vill också beställa lite från la Redoute, men har inte kommit till skott ännu.

08 augusti, 2005 20:56  

Skicka en kommentar

<< Home