2005-08-08

Rysningar

Usch. Hon ger mig rysningar. Min kollega. Jag tror hon är psykopat. Jag vet, det är ett starkt ord. Men jag har aldrig i mitt 26-åriga liv stött på en sådan hemsk människa som hon. Jag har aldrig varit med om att känna mig så som hon får mig att känna. Mitt "jobb-självförtroende" kördes totalt i botten genom hennes skitsnack och manipulerande.

Idag är hon tillbaka från semestern och har betett sig mycket oväntat. Hon har varit genuint intresserad av det jag pratat om och skrattat och det jag sagt och berättat om hur jobbigt hon har det i sitt liv just nu. Försökt vara sådär intresserad och förtrolig, vilket ger mig ännu mer rysningar. Och däremellan har hon kommit med små obehagliga pikar om saker , liksom för att visa att det är hon som har makten och bestämmer. Just det där, att hon säger elaka och snälla saker om vartannat är typiskt psykopatbeteende.

Tur att jag snart slipper ifrån henne, bara två veckor kvar! Sen börjar mitt nya liv :-) Skriver mer om det sen, nu ska jag jobba lite!

2 Comments:

Blogger Bloggkossa said...

Hon verkar inte må bra! Tur att du bara har två veckor kvar!! *blåser i fanfar*

08 augusti, 2005 14:50  
Blogger cecilia öhrn said...

"sen börjar mitt nya liv, skriver mer om det sen..." Vilken cliff hanger!

08 augusti, 2005 20:58  

Skicka en kommentar

<< Home