2005-08-18

Ny dag

Så var det torsdag. Och solen skiner!! Tänk så mycket gladare alla blir, det är så härligt :-)

Var på jobbet i ottan idag, för att ordna frukost åt herrarna. Det innebär att jag går hem tidigt och det är ju inte helt fel!

Idag har jag en ansiktsmassage-kund, jippi! Ska bli kul att komma igång på riktigt nu, det har varit lugnt under sommaren. I morgon bär det av med bänken i bilen till en möhippa på Lidingö, det ska verkligen bli kul att få pyssla om en blivande brud med en skön ansiktsbehandling :-)

Men det är nog dagens behandling som jag ser fram emot mest, hon som kommer är sjukskriven för utbrändhet och jag hoppas hoppas hoppas att jag ska kunna hjälpa henne att bara få koppla av en stund. Att jag ska kunna ge henne i alla fall ett uns av ny kraft och energi och glädje.

Har lyckats få iväg företagsregistreringen också, hoppas bara att allt blev rätt ifyllt!

4 Comments:

Blogger Bloggkossa said...

Åhhhh vad det låter skönt med ansiktsmassage!

18 augusti, 2005 08:59  
Blogger I Jennys värld... said...

Mamma mu, du är sååååå välkommen! :-)

18 augusti, 2005 09:27  
Blogger Bloggkossa said...

Jenny! Önskar jag kunde!! Men du bor lite för långt ifrån mig. *suckar*

18 augusti, 2005 12:27  
Blogger I Jennys värld... said...

Aha, du är en av dom lyckligt lottade som inte bor i Sthlm? :-)

18 augusti, 2005 12:38  

Skicka en kommentar

<< Home