2005-08-02

I'm a blogger!

Jag känner mig därmed genast mer som en människa av nutiden, en modern och cool kvinna i mina bästa år. Och lite mindre som den plyschklädda, stugsittande bokmal jag är. Underbart!

Nu ska jag åka hem från jobbet, ge mig ut på en joggingtur och sedan fortsätta med målningen av vårt kära lilla sovrum. Ett sovrum som jag lovade A att han skulle slippa bli involverad i renoveringen av, men icke desto mindre samma sovrum som han något senare fann sig själv sättandes upp väv i. Svärandes får jag tillägga. Jag ligger INTE på plus.

Undrar om man ska smöra med varma mackor ikväll?

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej!

Välkommen till bloggargänget och tusen tack för dina snälla ord om bokdagboken. Blog on! :) /Siv

03 augusti, 2005 18:16  

Skicka en kommentar

<< Home